fbpx

Mitä tehdä, kun markkinointisuunnitelma on valmis?

Mitä tehdä, kun markkinointisuunnitelma on valmis? Olet tehnyt valtavasti työtä luodaksesi kattavan markkinointisuunnitelman, joka kattaa kaikki liiketoimintasi keskeiset osa-alueet. Mutta mitä seuraavaksi? Suunnitelman laatiminen on vasta ensimmäinen askel, ja todellinen työ alkaa vasta, kun aloitat sen toteuttamisen. Tässä blogikirjoituksessa käyn

Lue lisää »

Markkinointisuunnitelman riskienhallinta: Näin varaudut mahdollisiin haasteisiin

Markkinointisuunnitelman riskienhallinta: Näin varaudut mahdollisiin haasteisiin Markkinoinnin suunnittelussa keskitytään usein innostaviin kampanjoihin, luoviin ratkaisuihin ja tavoitteiden saavuttamiseen. Kuitenkin yksi tärkeä osa-alue, joka usein jää vähemmälle huomiolle, on riskienhallinta. Jokainen markkinointitoimenpide sisältää riskinsä, ja ilman asianmukaista varautumista, nämä riskit voivat vaarantaa

Lue lisää »